П'ятихатська міська рада
Проект регуляторного акту
від 18 січня 2021р. № 1
на розгляді
Про встановлення тарифів на послуги із збирання та вивезення твердих побутових відходів на 2021 рік та погодження інвестиційної складової тарифу КП ПМР «КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС»
Опубліковано 18 січня 2021

Керуючись ст. 28, 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про житлово-комунальні послуги», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.07.2006 р. № 1010 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів», наказу Міністерства Регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.06.2018 №130 «Про затвердження порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності» та розглянувши лист тимчасово виконуючого обов’язки директора комунального підприємства Пʼятихатської міської ради «КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС» Жалдака О.І. від 15.02.2021 р. № 28 та врахувавши висновки територіального відділення Антімонопольного комітету України (лист від ___________ р.), виконавчий комітет міської ради


ВИРІШИВ :


ВСТАНОВИТИ тарифи на послуги із збирання та вивезення 1м³ твердих побутових відходів у місті П’ятихатки:

для населення – 124,28 грн./м.куб., разом з ПДВ;

для бюджетних установ – 127,30 грн./м.куб., разом з ПДВ;

для інших споживачів – 134,23 грн./м.куб., разом з ПДВ.

ВСТАНОВИТИ тарифи на послуги із збирання та вивезення твердих побутових відходів на 1 особу в місяць:

для мешканців багатоквартирних будинків – 22,78 грн., разом з ПДВ;

для мешканців житлових будинків приватного сектору – 23,92 грн., разом з ПДВ.

ОПРИЛЮДНИТИ рішення в місцевих засобах масової інформації.

  • ЗДІЙСНЮВАТИ в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, перерахунки розміру плати за послуги із збирання та вивезення твердих побутових відходів в разі ненадання або надання в неповному обсязі та зниження їх якості.
  • ВВЕСТИ в дію встановлені тарифи через 15 календарних днів з дня оприлюднення даного рішення в офіційних ЗМІ. Тарифи встановлюються строком на 1 рік.
  • Погодити інвестиційну складову,  витрати на виконання якої включаються в тарифи на послуги із збирання та вивезення твердих побутових відходів.
  • ВВАЖАТИ таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету від 20.02.2020 р. № 10 «Про затвердження тарифів на послуги із збирання та вивезення твердих побутових відходів на 2020 рік та погодження інвестиційної складової тарифу КП ПМР «КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС».
  • ЗАБЕЗПЕЧИТИ тимчасово виконуючому обов’язки директора КП ПМР «КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС» (ЖАЛДАК) надання послуг із збирання та вивезення твердих побутових відходів за встановленими тарифами.
  • КОНТРОЛЬ за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради (ІВАНОВ).


Міський голова                                                                                     Гілал ІСАЄВ                        

                         

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ:

проекту рішення Виконавчого комітету П’ятихатської міської ради «Про  встановлення тарифів на на послуги із збирання та вивезення твердих побутових відходів на 2021 рік та погодження інвестиційної складової тарифу КП ПМР «КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС»


опубліковано 

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ

проекту рішення Виконавчого комітету П’ятихатської міської ради

 

«Про  встановлення тарифів на на послуги із збирання та вивезення твердих побутових відходів на 2021 рік та погодження інвестиційної складової тарифу КП ПМР «КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС»

 

З метою забезпечення надання населенню П’ятихатської міської ради своєчасних та якісних послуг із збирання та вивезення твердих побутових відходів на території м. П’ятихатки,  виноситься на публічне обговорення проект рішення Виконавчого комітету П’ятихатської міської ради «Про  встановлення тарифів на на послуги із збирання та вивезення твердих побутових відходів на 2021 рік та погодження інвестиційної складової тарифу КП ПМР «КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС» та аналіз його регуляторного впливу на необхідність встановлення тарифів.

Пропозиції та зауваження будуть прийматися в письмовій формі від громадян, юридичних осіб протягом місяця до  П’ятихатської міської ради за адресою: 52100, Дніпропетровська обл., Кам’янський р-н., м. П’ятихатки, вул. Садова, 104, тел. (096)2568161, e-mail: pyatmr@i.ua

РОЗРАХУНОК

планової собівартості вивезення

1 м.куб. твердих побутових ТПВ в м. П’ятихатки

КП ПМР «КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС»

на 2021 рік

                                                                                                                            

№ з/п

Показник

Одиниця виміру

Сумарні та середньо- зважені показники

На потреби

населення

бюджетних установ

інших споживачів

1

Плановий обсяг ТПВ, усього, в т.ч.:

тис. м3

56,500

43,384

1,156

11,961

2

Повна планова собівартість

тис.грн.

5317,719

4083255

108801

1125663

3

Планований прибуток

тис.грн.

638,126

408325

14144

215657

4

Середньозважені тарифи без ПДВ

грн./м3

105,41

103,57

106,08

111,86

5

Середньозважені тарифи з ПДВ

грн./м3

126,49

124,28

127,30

134,23

6

Рівень рентабельності тарифів

%

12

10

13

19,16



Тариф на збирання та вивезення твердих побутових ТПВ

для населення, на 1 мешканця


- житлові багатоквартирні будинки

2,20 м3 х 124,28 грн/м3 / 12 міс. = 22,78 грн.


- житлові будинки приватного сектору

2,31 м3 х 124,28 грн/м3 / 12 міс. = 23,92 грн.

 

Т.в.о. директора  

КП ПМР «КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС»                                                    О.І.Жалдак

 

Розрахунок

повної собівартості та середньозваженого тарифу на збирання та вивезення твердих побутових відходів (ТПВ)

КП ПМР «КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС»

                                                                                                                                                                                          (без ПДВ)

№ з/п

Показник

Один. виміру

Передбачено діючим тарифом*

Плановий період

Індекс  зміни  цін  індивідуальної  складової  витрат

% зростання/ зменшення тарифу

всього,

тис. грн

грн/м3

Всього,

тис. грн

грн/м3

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1

Виробнича собівартість, усього, в тому числі:

тис.грн.

4036,156

71,44

4428713

78,38

1,0973

+9,73

1.1

Прямі матеріальні витрати, у тому числі:

тис.грн.

1957,962

34,65

1705,102

30,18

0,8709

-12,91

1.1.1

паливо

тис.грн.

652,645

11,55

588,028

10,41

0,901

-9,90

1.1.2

інші матеріальні витрати

тис.грн.

-

-

-

-

-

-

1.1.3

інші  матеріальні  ресурси   для забезпечення   технологічного  процессу

тис.грн.

1305,317

23,10

1117,074

19,77

0,8273

-17,27

1.2

Прямі витрати на оплату праці

тис.грн.

621,231

10,99

798,899

14,14

1,2866

+28,66

1.3

Інші прямі витрати, у тому числі:

тис.грн.

406,242

7,19

736,514

13,04

1,8130

+81,30

1.3.1

єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування

тис.грн.

136,671

2,42

175,757

3,11

1,2860

+28,6

1.3.2

амортизація основних засобів виробничого призначення

тис.грн.

62,209

1,10

308,864

5,47

4,9649

+396,49

1.3.3

інші прямі витрати

тис.грн.

207,362

3,67

251,893

4,46

1,2147

+21,47

1.4

Загальновиробничі витрати

тис.грн.


1050,721

18,60

1188,198

21,03

1,1308

+13,08

2

Адміністративні витрати

тис.грн.

722,034

12,78

705,643

12,48

0,9773

-2,27

3

Витрати на збут

тис.грн.

84,696

1,50

183,363

3,25

2,1649

+116,49

4

Інші операційні витрати

тис.грн.

-

-

-

-

-

-

5

Фінансові витрати

тис.грн.

-

-

-

-

-

-

6

Усього витрат повної собівартості

тис.грн.

4842,886

85,71

5317,719

94,12

1,0980

+9,80

7

Розрахунковий прибуток (12%)

тис.грн.

581,146

10,29

638,126

11,26

1,0980

+9,80

7.1

Податок на прибуток

тис.грн.

104,606

1,85

114,863

2,03

1,0980

+9,80

7.2

Чистий прибуток, у тому числі:

тис.грн.

476,540

8,43

523,263

9,26

1,0980

+9,80

7.2.1

дивіденди

тис.грн.

-

-

-

-

-

-

7.2.2

резервний фонд (капітал)

тис.грн.

-

-

-

-

-

-

7.2.3

на розвиток виробництва (виробничі інвестиції)

тис.грн.

476,540

8,83

523,263

9,26

1,0980

+9,80

7.2.4

інше використання  прибутку

тис.грн.

-

-

-

-

-

-

8

Вартість ТПВ споживачам за відповідними тарифами

тис.грн.

5424,032

96,00

5955845

105,41

1,0980

+9,80

9

Обсяг ТПВ споживачам, усього, в т. ч. на потреби:

тис. м3

56,500

Х

56,500

Х

 

 

9.1

населення

тис. м3

43,383

Х

43,383

Х

 

 

9.2

бюджетних установ

тис. м3

1,156

Х

1,156

Х

 

 

9.3

інших споживачів

тис. м3

11,961

Х

11,961

Х

 

 

10

Середньозважений тариф

грн./м3

Х

115,20

 

126,49

1,0980

+9,80

 

 

 

Т.в.о. директора  

КП ПМР «КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС»                                                                                                                          О.І.Жалдак


АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

до проекту рішення виконавчого комітету П’ятихатської міської ради


«Про встановлення тарифів на послуги із збирання та вивезення твердих побутових відходів на 2021 рік та погодження інвестиційної складової тарифу КП ПМР «КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС»

 

Цей аналіз регуляторного впливу (надалі – Аналіз) розроблено на виконання та з дотриманням вимог Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про житлово-комунальні послуги», «Про відходи», «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності», наказу Міністерства охорони здоров’я України від 17.03.2011 року № 145, яким затверджені державні санітарні норми та правила утримання територій населених місць тощо. Аналіз визначає правові та організаційні засади реалізації проекту рішення виконавчого комітету Пʼятихатської міської ради «Про встановлення тарифів на послуги із збирання та вивезення твердих побутових відходів на 2021 рік, та погодження інвестиційної складової тарифу КП ПМР «КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС».

Регуляторний орган: Виконавчий комітет П’ятихатської міської ради.

Розробник документа: відділ економічного розвитку та залучення інвестицій виконавчого комітету П’ятихатської міської ради.

В місті П’ятихатки діє тільки одне підприємство, що надає послуги зі збирання та вивезення твердих побутових відходів (ТПВ) – комунальне підприємство П’ятихатської міської ради «КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС», яке визначено рішенням П’ятихатської міської ради №1145-49/VII від 30 липня          2020 р. виконавцем послуг з вивезення ТПВ на території м. П’ятихатки, як переможець конкурсного відбору на виконавця таких послуг.

 

  • Проблема, яку передбачається розв'язати 
  • шляхом державного регулювання.

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про житлово-комунальні послуги» повноваження щодо регулювання тарифів на житлово-комунальні послуги, у т.ч. вивезення побутових відходів, що надаються підприємствами незалежно від форми власності, належать органам місцевого самоврядування. Рівень тарифів повинен відповідати економічно обґрунтованим витратам на їх виробництво.

Послуги із збирання та вивезення ТПВ на території м. П’ятихатки надає КП ПМР «КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС». На сьогодні діють тарифи на послуги із збирання та вивезення ТПВ, які уведено рішенням виконавчого комітету П’ятихатської міської ради №20 від 20.02.2020 року. Тарифи встановлені строком на 1 рік.

З метою приведення тарифів до економічно обґрунтованого рівня, в зв’язку з суттєвими змінами цін на паливно-мастильні матеріали, запчастини, підвищення рівня мінімальної заробітної плати та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26 липня 2006 року № 1010 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами», виникла необхідність встановлення економічно обґрунтованих тарифів на послуги із збирання та  вивезення твердих побутових відходів.

Перегляд тарифів на послуги із збирання та  вивезення ТПВ дозволить    КП ПМР «КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС» стабілізувати фінансовий стан підприємства, підвищити якість надання послуг та рівень організації робіт у сфері поводження з побутовими відходами, сприятиме поліпшенню естетичного, санітарно-епідеміологічного стану та екологічної безпеки міста (зведення до мінімуму несанкціонованих сміттєвих звалищ, встановлення єдиних для усіх юридичних та фізичних осіб правил і норм поведінки у сфері поводження з відходами та питань благоустрою тощо).

2. Мета регулювання.

Метою регуляторного акта є приведення діючих тарифів на послуги із збирання та вивезення ТПВ до економічно обґрунтованих, відповідно до вимог постанов Кабінету Міністрів України від 26 липня 2006 року №1010 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами».

3. Цілі державного регулювання

 

Цілями даного регуляторного акту є:

дотримання та виконання в повному обсязі вимог чинного законодавства у сфері поводження з ТПВ як П’ятихатською міською радою та її виконавчими органами, так і виконавцем послуг - КП ПМР «КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС»;

захист навколишнього природного середовища, забезпечення належного санітарного стану території Пʼятихатської міської ради;

сприяння ефективній роботі комунального підприємства по збиранню та  вивезенню побутових відходів;

здійснення державної політики ціноутворення.


4.Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення зазначених цілей.

Альтернативним способом досягнення цілей, зазначених в пункті 3 даного Аналізу регуляторного акту може бути:

1. Залишення без змін діюче рішення виконавчого комітету П’ятихатської міської ради від 20.02.2020 р. № 10 «Про затвердження тарифів на послуги із збирання та вивезення твердих побутових відходів на 2020 рік та погодження інвестиційної складової тарифу КП ПМР «КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС».

Альтернативу відхилено у зв’язку з тим, що згідно з чинним законодавством повноваження по встановленню економічно-обгрунтованих тарифів на послуги із збирання та вивезення ТПВ, покладено на органи місцевого самоврядування. Тому комунальне підприємство не може самостійно переглядати та встановлювати тарифи на свої послуги. Крім того, діючий тариф не відповідає фактичним витратам підприємства з надання послуг. Різниця в тарифах на послуги з вивезення побутових відходів виникла у зв’язку з невідповідністю їх фактичної вартості складових витрат (підвищення мінімальної заробітної плати, зміна цін на паливно-мастильні, енергетичні та матеріальні ресурси). Крім того, залишення тарифів на рівні діючих та передбачення в місцевому бюджеті дотації на відшкодування комунальному підприємству різниці між економічно обґрунтованим тарифом та існуючим є неприйнятним, оскільки в місцевому бюджеті відшкодування різниці між розмирами діючого та планового економічно обґрунтованого тарифів в такому обсязі не передбачено. Враховуючи обмеженість бюджетних коштів, доцільніше використовувати їх на впровадження заходів з вирішення нагальних соціальних та економічних питань, розвитку інфраструктури та благоустрою громади.


2. Наступною альтернативою врегулювання даного питання може бути прийняття виконавчим комітетом П’ятихатської міської ради  рішення «Про встановлення тарифів на послуги із збирання та вивезення твердих побутових відходів на 2021 рік та погодження інвестиційної складової тарифу КП ПМР «КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС».

Прийняття запропонованого рішення забезпечить  досягнення встановлених цілей, зміцнить фінансову основу самостійності комунального підприємства, що дозволить здійснювати його беззбиткову діяльність у сфері поводження з ТПВ. Дане рішення буде єдиним процедурним документом,  відповідно до якого виконавцем послуг – КП ПМР «КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС» буде проводиться нарахування плати за послуги із збирання та вивезення ТПВ. Тарифі на дані послуги для всіх категорій споживачів повинні затверджуватися на рівні економічно обґрунтованих витрат та враховувати рівень прибутку, за рахунок якого передбачається здійснення комплексу заходів інвестиційної програми підприємства для підвищення рівня надійності та забезпечення ефективного поводження з побутовими відходами.

 Запропонований регуляторний акт відповідає вимогам діючого законодавства та не потребує додаткових витрат з місцевого бюджету. Після опублікування його в ЗМІ, отримання пропозицій та зауважень від мешканців (юридичних та фізичних осіб) громади – підлягає прийняттю виконавчим комітетом П’ятихатської міської ради.

Оцінюючи зазначені альтернативи, з урахуванням особливостей ситуації, яка склалася – єдиною прийнятною альтернативою є прийняття запропонованого проекту рішення щодо встановлення тарифів на послуги із збирання та вивезення твердих побутових відходів на 2021 рік та погодження інвестиційної складової тарифу КП ПМР «КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС».

 

5. Механізми, що застосовуються для розв’язання проблеми

 

Вирішення вищезазначеної проблеми буде розв'язано шляхом прийняття відповідного рішення виконавчим комітетом П’ятихатської  міської ради в порядку та з дотриманням вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності" та іншими чинними актами законодавства. Даний проект регуляторного акту відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності, ефективності, адекватності, збалансованості, передбачуваності, принципу прозорості.

При вирішенні зазначеної проблеми певну користь отримають три групи господарських відносин:

Споживачі (юридичні та фізичні особи)

забезпечення своєчасними та якісними послугами з вивезення ТПВ, підвищення рівня обслуговування.

Держава

- відсутність фінансування (відшкодування різниці між економічно обґрунтованим тарифом та існуючим) з місцевого бюджету для комунального підприємства, яке надає послуги у сфері поводження з ТПВ. Вивільнені бюджетні кошти можуть бути направлені на вирішення нагальних соціальних та економічних питань, розвитку інфраструктури та благоустрою громади, зросте авторитет місцевої влади;

- збільшення надходжень коштів від діяльності комунального підприємства до бюджету у вигляді вчасної сплати податків.

Суб’єкт господарювання – виконавець послуг

Підприємство зможе надавати більш якісні послуги, дотримуватися графіку надання послуг, підвисить рівень обслуговування споживачів, зміцнить фінансову спроможність підприємства та здійснювати беззбиткову діяльність. За рахунок якості та своєчасності надання послуг, збільшиться попит населення громади на ринку цих послуг, що приведе до збільшення прибутку самого комунального підприємства, та, у свою чергу, обумовлює здійснення новітнього технічного переоснащення підприємства та створення нових робочих місць.

Прийняття виконавчим комітетом П’ятихатської міської ради відповідного рішення та встановлення нових економічно обґрунтованих тарифів, сприятиме покращенню результатів фінансово-господарської діяльності комунального підприємства та створюватиме передумови для надання якісних послуг, що значно покращить санітарний стан громади та благоустрою в цілому.

 

6. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей

Виконання вимог, встановлених регуляторним актом, тобто користування послугами за встановленими тарифами, доступність положень даного акту містить чітке обґрунтування поставлених завдань, що являється також однією з можливостей у досягненні встановлених цілей.

В разі прийняття зазначеного рішення, можливість досягнення цілей є цілком реальною та обґрунтованою в зв'язку з тим, що метою створення проекту зазначеного рішення є цілеспрямоване вирішення зазначених проблем. Поставлені цілі досягаються з найменшими витратами для суб'єкту господарювання, громадян та органу місцевого самоврядування при виконанні вимог цього регуляторного акта та приносять вигоди, які виправдовують необхідні для його виконання витрати. Очікуваний соціальний та економічний ефект від впровадження регуляторного акту є позитивним для всіх учасників ринку.

7. Аналіз вигод та витрат


Сфера впливу

Вигоди

Втрати

Держава, органи місцевого самоврядування

1. Забезпечення життєдіяльності населення, промислової та соціальної інфраструктури територіальної громади.

2. Зменшення скарг та звернень з боку споживачів комунальних послуг.

3. Забезпечення належного санітарного стану території громади.

4. Збільшення надходжень коштів від діяльності комунального  підприємства - виконавця послуг із збирання, вивезення ТПВ до бюджету у вигляді податків.

1. Для малозабезпеченої категорії громадян виникне необхідність оформлення субсидій.

2. Контроль за впровадженням регуляторного акту.

Суб’єкт господарювання – виконавець послуг

1. Забезпечення стабільної діяльності підприємства в цілому при незначному коливанні складових витрат.

2. Надання послуг з дотриманням вимог державних стандартів, норм і правил, встановлених законодавством. 3. Забезпечення вчасної виплати заробітної плати працівникам підприємства.

4. Належне матеріальне та технічне оснащення комунального підприємства.

1. Збільшення витрат на обов’язкові відрахування до бюджету.

Населення

1. Забезпечення вчасного збирання, вивезення твердих побутових відходів.

2. Покращення якості послуг.

3. Забезпечення належного санітарного стану прибудинкових територій.

1. Підвищення плати за послуги із збирання та вивезення побутових відходів.

Бюджетні заклади, установи, організації та інші споживачі

1. Забезпечення вчасного збирання, вивезення твердих побутових відходів.

2. Покращення якості послуг.

3. Забезпечення належного естетичного, санітарного стану прилеглих територій, які закріплені за юридичними особами (підприємцями)  для прибирання та утримання.

1. Підвищення плати за послуги із збирання та вивезення побутових відходів.

Таким чином, при виконанні вимог цього регуляторного акту, поставлені цілі досягаються з найменшими витратами для держави, органу місцевого самоврядування, суб’єкту господарювання – виконавцю послуг, громадян, підприємств, установ, організацій, інших споживачів та приносить вигоди, які виправдовують необхідні для його виконання витрати.

8. Обґрунтування терміну дії регуляторного акта

Рішення виконавчого комітету П’ятихатської міської ради щодо встановлення тарифів на послуги із збирання та  вивезення твердих побутових відходів є регуляторним актом, який розповсюджується на всіх споживачів вказаних послуг.

Вплив невизначених зовнішніх, а також внутрішніх чинників на дію цього регулювання спрогнозувати досить складно з-за не стабільної  економічної ситуації в регіоні, країні в цілому. Тому, запропонований термін дії встановлених тарифів обмежений та складає 1 рік.

8. Показники результативності регуляторного акта

Показниками результативності запровадження цього регуляторного акта слід вважати:

- кількість абонентів (фізичних та юридичних осіб), яким надаються послуги із збирання та вивезення твердих побутових відходів;

- обсяг реалізованих послуг;

- рівень надходження платежів за послуги;

- фінансовий результат підприємства;

- рівень відшкодування тарифом витрат за надані послуги;

- рівень розміру отриманого комунальним підприємством прибутку.

На підставі порівняння прогнозних показників та отриманих у подальшому даних (при проведенні базового та повторного відстежень), можна буде зробити висновок про досягнення очікуваних результатів та досягнення цілей регулювання.


9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта в разі його прийняття

 

Заходами, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акту, буде порівняльний аналіз загальних даних фінансової звітності комунального підприємства щодо надходження коштів за надання послуг. Базове відстеження результативності регуляторного акту проведено на етапі його підготовки. Повторне відстеження результативності дії цього акту буде здійснюватись в термін одного року після прийняття регуляторного акту, за результатами якого можливе здійснення порівняння базового та повторного відстеження. У разі виявлення нерегульованих та проблемних питань, вони будуть усунені шляхом внесення відповідних змін.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux